keskiviikko 27. syyskuuta 2017

Mie vs miehet yöelämässä

Osana aktiivista sinkkuelämää pidetään sitä, että ei vain nyhjötä kotona vaan käy ulkona juhlimassa ja bongailemassa niitä miehiä. Tässä olen erittäin hyvä (lähinnä siis siinä juhlimisessa), miehiä kyllä nimenomaan bongailen, ilman kunnon humalatilaa en uskalla kylläkään lähestyä yhtäkään (siksi sitä tuleekin juotua, krrhm ihan "muutama" lasillinen vaan..) En koe siksi, että baari olisi se paras paikka sen Unelmien miehen kohtaamiseen. Toki tiedän tällaisiakin tapahtuneen, itselleni ei ainakaan toistaiseksi tällaista tosirakkautta ole löytynyt lasinsiruja täynnä olevalta tanssilattialta. Tanssilattialla niitä miehiä kyllä harvemmin tapaakaan, jostain syystä suomalainen mies tanssii vasta loppuillasta, kunhan humala sen sallii. Toki onhan se mukavampi alkuun vaikka keskustella ja sitten yhdessä lähteä tanssimaan, kuin että tanssilattialla yrittää huutaa toisen korvaan jotakin. Se näissä baareissa/yökerhoissa on huonoa, ettei siellä kyllä kovin hyvin pääse tutustumaan toiseen, sillä ei vain yksinkertaisesti kuule kovinkaan hyvin mitä toinen sanoo. Pahimmassa tapauksessa sitten vaan nyökyttelee ja naurahtelee (toivottavasti) oikeissa kohdissa. Miehiä on moneen lähtöön (toki meitä naisiakin, mutta tän aihe oli et miehet yöelämässä), mielenkiinnolla seuraa miehien lähestymistaktiikoita (ajoittain on kuin avaraa luontoa katsoisi :D )

Tähän mennessä kohtaamiani miestyyppejä baareissa/yöelämässä:
Sehän on kuin mie yöelämässä! Tanssilattialla
 ja miestenympäröimänä.. (as if 😄)

1. Eksyneet miehet: Tanssilattialla seuraan puskevat miehet, jotka eivät sen kummemmin juttele vaan pyörivät epämääräisesti mukana ja lähtevät, jos bongaavat paremman seuran.

2. Paniikkimiehet: Yön viimeisen tunnin aikana he tajuavat, etteivät ole löytäneet seuraa vielä, joten äkkiä vaan tanssilattialle ja kokeilemaan, että kuka lähtis matkaan (tässäkään kohtaa ei puhuta, vain tanssitaan) Ainiiin ja ne grillillä tavattavat miehet kuuluu tähän

3. Ikäukot: Erittäin vahvassa humalassa olevat vanhemmat miehet. jotka lupia kyselemättä istuvat samaan pöytään; juttelevat ja lähentelevät..

4. Untuvikot: Saatat jutella pidempäänkin, jonkun kivan pojan kanssa. Sitten yhtäkkiä tulee puheeksi ikä ja poika paljastuukin vähintään viittä vuotta nuoremmaksi kuin itse (ei kiitos) 

5. Juttumiehet: Istutaan ja jutellaan pitkään niitä näitä, mutta tanssilattialle näitä ei saa kirveelläkään

6. Varatut miehet: Jotka antavat ymmärtää olevansa sinkkuja, mutta sitten ovatkin seurustelusuhteessa tai naimisissa (onneksi sormus yleensä paljastaa nämä. En ole siis varattujen miehien mukaan lähtenyt, nou hätä)

7. Ujot miehet: Miehen kaveri tulee juttelemaan ja sanoo, et hei tuo tuolla haluis tanssii teiän kanssa tai jutella. Mutta kyseinen mies ei itse tule esittelemään itseään tai näytä edes siltä, että haluaisi tutustua Tähän liittyy samalla myös ne kuuluisat WINGMANit, eli ne ketkä yrittää pokata seuraa kaverilleen. 

8. Yhden illan miehet: Ei ole tavoitteena tai tarkoituksenakaan hakea seuraa muuta kuin saadakseen seksiä. Sitoutuminen on kirosana. Näitä on paljon myös Tinderissä.

9. Hyvät ja kivat miehet: Jotka juttelee ja tanssii ja on muutoinkin mukavia. Näitä on harvemmassa kuin aiempia lueteltuja tapauksia. Harvoin näitä kylläkään näkee enää kyseisen illan jälkeen tai että vaihdettaisi numeroita tmv. 

Ja nyt ihan selvennykseksi, ettei synny väärinkäsityksiä, nämä ovat kohtaamisia, eivät siis välttämättä ole lähteneet mukaani tai minä heidän mukaansa 😂

Neiti M ja Neiti I
sinkkuseikkailut vol 1000
Jostakin syystä viime aikoina minua ovat lähestyneet reilusti minua vanhemmat miehet, eli Ikäukot.(töissä 80-90-vuotiaat miehet tykkää kovasti miusta, oon saanu montakin kutsua tulla uudeksi vaimoksi tai mukaan kotiin tekemään..mitä nyt sit ikinä haluutkaan kuvitella..).Yleensä kovassa humalatilassa nämä yöelämän tosisankarit toikkaroivat siihen pöytään seuraksi, harvoin kysyvät onko se ok. Ensimmäiseksi kehutaan, sitten pikkuhiljaa siitä siirrytään jo ehdottamaan, josko lähtisin heidän matkaansa ja muuta ihanan romanttista. Olen kovissa tunnontuskissani joutunut kieltäytymään näistä tarjouksista. Tässä yksi ihan tosielämässä käyty keskustelu tällaisen sankarin (olkoon nimeltään Herra X) kanssa:

Herra X: Voi kun täällä onkin kaunis likka, oot kyllä niin upee nainen"
Minä: Kiitos, kiitos vain
Herra X nojaa lähemmäs (haistan sen aivan ihastuttavan vanhalle viinalle tuoksuvan hengityksen) : Mie rakastan siuta ja sieki varmasti miuta
Minä (hieman pois päin nojaten): No kiitos, mutta en kyllä ihan ensi tapaamisella julista rakkautta
Herra X:Kyllä sinä varmasti minusta tykkäisit vai etkö pidä miehen munasta?
Minä: No ei se kyllä ihan siitä ole kiinni, en vain ole kiinnostunut siusta.
Herra X: Tykkäisit varmasti, lähe vaan miun mukaan, miulla on hieno omakotitalo ja maksan kyllä taksin ja saat ihan kaiken mitä vaan haluat
Minä: Kiitos vaan tarjouksesta, mutta taidan jättää väliin tällä kertaa. 
Herra X: Miksi ?
Minä: No se johtuu, etten haluaisi lähteä näin paljon vanhemman miehen matkaan. Minkä ikäinen muuten olet?
Herra X: 52-vuotta
Minä: Niin, eli lähes isäni ikäinen, mie voisin olla siun lapsi, oon sen ikänen. Onko siulla muuten lapsia? 
Herra X: Joo, vanhin on 24-vuotta
Minä: Niin mitähän ne ajattelis, et isä vie kotiin tälläsiä nuoria naisia tai mitä sie oisit mieltä, jos siun tytär toisi kotiin siun ikäsen miehen?
Herra X: Miun lapset ois vaan onnessaan et oon löytänyt noin kauniin naisen
Minä: No jaaa. Mut jos ei kuitenkaan nyt täl kertaa
Herra X: Mie tapan itteni jos et tuu. 
Minä: Etkä tapa
Herra X: Tapan tapan
Minä: Ei ole kovin reilua kiristää näin ihmistä mukaansa. Pitäiskö soittaa siulle apuja, jos tuntuu tuolta?
Herra X: Ei, älä soita mihikää, en mie itteeni tapa
Minä: No hyvä. Mie toivotan siulle mukavaa iltaa, kiitos vain.

Tää keskustelu on lyhennelty versio, sillä tätä edestakaisin vääntämistä jatkui pitkään. Ei meinannut uskoa, etten mukaan lähde, onhan hän kuitenkin rakastunut minuun (eli ilmeisesti on olemassa "rakkautta ensisilmäyksellä"! Minulla on toivoa). Unelmieni mies, jos satut minua lähestymään baarissa tai minä sinua, niin toivottavasti keskustelumme sujuu hieman eri tavalla. Mielellään mukavaa jutustelua ja tutustumista eikä heti ehdotusta et "Pannaanko menemään vai mennäänkö panemaan" tai "Oo, siu täytyy olla kyl Miss Suomi, ku oot tuon näkönen. Pääsisinkö siu luo yöksi?"

Unelmien miehen tapaamista odottaen

Poikamiestyttö

Milla

P.s. Vaikka Tinder tuntuu epätodennäköiseltä paikalta kohdata Se Oikea, niin on se varmasti todennäköisempi paikka kuin tuo yöelämä (ainakin omalla kohdalla). Joku ehdotti joskus kirjastoa, vois kyllä seuraavaksi sitä kokeilla tai kaupan kassalla/lihatiskillä, Unelmien mies on jo kulman takana, etkö olekin?

P.p.s. Kippis (tää likka lähtee viikonloppuna Tallinnaan!)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti